חברת yes פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2025, שהיה מצוין מבחינתה, עם עלייה בהכנסות וגידול חד בכל מדדי הרווחיות, לצד המשך צמיחה בחבילות משולבות טלוויזיה וסיבים. מצבת לקוחות הסיבים נכון להיום עומדת על כ-100 אלף לקוחות. yes חוזרת לצמיחה במנויי הטלוויזיה לראשונה מאז הרבעון הראשון של שנת 2023. ההכנסות הסתכמו בכ-320 מיליון שקל, עלייה של כ-1.3%, ה-EBITDA הסתכם בכ-147 מיליון שקל, עלייה של כ-308% והרווח הנקי הסתכם בכ-172 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-5 מיליון שקל ברבעון המקביל.