במשרד הבריאות הודיעו היום כי כעת ישנה חובת הרתחת מים לפני שתייה, בישול, הכנת תרופות או צחצוח שיניים ביישוב שדי חמד, וזאת בעקבות קבלת תוצאות דיגום חריגות. במשרד אומרים כי ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה. "משרד הבריאות הנחה את ספק המים לבצע פעולת לשיפור איכות המים, ולבצע בדיקות של איכות המים. הנחיה זו בתוקף עד להודעה חדשה", מסר משרד הבריאות.
משרד הבריאות בהנחיה חריגה: חובת הרתחת מים לפני שתייה או בישול ביישוב הזה
יום אחרי סיום העדות: נתניהו חוזר לסיבוב נוסף בבית המשפט
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט
צעירה כבת 19 נורתה למוות ברמלה - המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע
מו"מ תקוע בוושינגטון: ישראל מסרבת לוותר על דרום לבנון | דיווח
חצה את הכביש - וחטף: תיעוד הירי בלב השכונה בצפון תל אביב