גוגל ספגה קנס של 2.95 מיליארד יורו, שהם 3.45 מיליארד דולר, מטעם האיחוד האירופי בגין "פרקטיקות אנטי-תחרותיות" בעסקי האדטק הרווחיים שלה. הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ התרגז על כך. הקנס הוא העונש הרביעי שגוגל התמודדה איתו במאבק שנמשך עשור עם רגולטורי התחרות של האיחוד האירופי, והוא מגיע בעקבות מתחים מסחריים גוברים בין מעצמות גדולות ואיומי ארה"ב בנקמה על פיקוח האיחוד האירופי על חברות טכנולוגיה אמריקאיות.
גוגל נקנסה ב-2.95 מיליון יורו על ידי האיחוד האירופי
ממדי האסון בוונצואלה ממשיכים להיחשף - ישראל נערכת לשליחת כוחות הצלה
הותר לפרסום: רס"ר במיל' באסל סויד נהרג בהתהפכות רכב בדרום לבנון
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו