לאחר האזהרות, צה"ל מודיע - הותקף בניין רב קומות שהיה בשימוש ארגון הטרור חמאס במרחב העיר עזה. מחבלי ארגון הטרור חמאס התקינו בבניין אמצעי איסוף מודיעין והציבו עמדות תצפית לצורך מעקב אחר מיקום כוחות צה״ל במרחב. כחלק מהערכות ארגון הטרור חמאס לקראת תמרון כוחות צה״ל במרחב, מחבלי הארגון הטמינו בסמוך למבנה מטעני נפץ רבים שנועדו לפגוע בכוחותינו. ארגון הטרור חמאס הקים בסמוך למבנה תשתית תת-קרקעית, ממנה מחבלי הארגון מכווינים פעילות טרור נגד כוחותינו.
לאחר האזהרות: צה"ל מודיע - הותקף בניין רב קומות ששימש את חמאס בעיר עזה
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"