חדשות מתפרצות

ממיקרוסופט לנייס: בכיר חדש יירכז את מהפיכת ה־AI בתחום חוויית הלקוח

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
חדשות מתפרצות
חדשות מתפרצות | צילום: AdobeStock

לאחר שהשלימה את הרכישה של "קוגניג'י" תמורת 955 מיליון דולר, נייס מודיעה על מינויו של ג'ף קומסטוק, בכיר לשעבר במיקרוסופט, לנשיא מוצרים וטכנולוגיות בתחום חווית הלקוח. קומסטוק צפוי להוביל את נייס בחזית מהפיכת ה-AI בתחום חוויית הלקוח. במסגרת תפקידו ידווח קומסטוק ישירות לסקוט ראסל, מנכ"ל נייס, ויצטרף לצוות ההנהלה הבכיר של החברה. המינוי ייכנס לתוקף ב-1 באוקטובר 2025.

"המינוי של ג'ף מהווה צעד מכריע באסטרטגיה שלנו להוביל את עידן הבינה המלאכותית בתחום חווית הלקוח", אמר ראסל, "הרקורד המרשים שלו בבנייה ובהרחבה של פלטפורמות מבוססות AI מציב אותו כמנהיג הנכון להאיץ את הצמיחה שלנו וליצור עולם של 'נייס' עבור לקוחות, עובדים וקהילות ברחבי העולם".

קומסטוק מגיע עם קריירה בת 25 שנה במיקרוסופט, שם שימש לאחרונה כסגן נשיא תאגידי, והוביל את תחום יישומי חווית הלקוח.  תחת הנהגתו רשמה פלטפורמת Microsoft Dynamics 365 תנופה משמעותית, לרבות צמיחה דו-ספרתית בהכנסות משנה לשנה ברבעון האחרון שדווח. הוא הקדיש למעלה משני עשורים להוכיח מה נדרש כדי להוביל צמיחה בת־קיימא באמצעות מצוינות במוצר. המומחיות הזו היא יקרת ערך ככל שנייס ממשיכה להרחיב את מנהיגותה בתחום חוויית הלקוח המבוססת בינה מלאכותית. לקומסטוק תואר שני במנהל עסקים בהצטיינות יתרה מבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת שיקגו ,ותואר ראשון במערכות מידע ניהוליות מאוניברסיטת וושינגטון המערבית.

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף