משרד הבריאות, בית החולים שמיר (אסף הרופא) ומערך הסייבר הלאומי מעדכנים כי בתקיפת הסייבר שהתבצעה במהלך יום הכיפורים, "המתקפה לא פגעה בשירות של בית החולים ויש גישה לכלל המערכות אולם היה חשש לדליפת מידע. מבדיקות ראשוניות עולה כי דלף של מידע מאימיילים שנשלחו אל ומבית החולים בתאריך ה 25.9 ומידע רפואי שהיה במסגרת האימיילים האמורים, דלף גם הוא. נכון לעכשיו אין אינדקציה שבתקיפה דלף מידע ממערכת ניהול המידע הרפואי המרכזית (הקמיליון). משרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי ממשיכים בליווי הצוותים המקצועיים של בית החולים, בשיתוף פעולה עם הגורמים המוסמכים, כדי לוודא את המשך התפקוד באופן בטוח".
מידע הודלף: משרד הבריאות ומערך הסייבר חושפים פרטים על המתקפה בכיפור
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט
צעירה כבת 19 נורתה למוות ברמלה - המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע