משרד החקלאות וביטחון המזון ומשרד האוצר בתמיכת ארגון מגדלי הדגים והתאחדות חקלאי ישראל, הגיעו לסיכום תקדימי שייצר אופק חדש וארוך טווח לענף גידול דגי המאכל. במסגרת הסיכום המשרד יעניק תמיכות בהיקף של כ-65 מיליון שקלים בשנה, מתוכם, 40 מיליון שקלים למגדלי האמנון, הקרפיון והבורי ו-25 מיליון שקלים למגדלי דגי האיכות כמו הדניס, הלברק, הבאסים והברמונדי. בתוך כך, המשרד יעניק מענקי השקעות נרחבים לענף ותמיכה במחקר ופיתוח וחדשנות טכנולוגית שיווק וקידום מכירות. המהלך מגבש לראשונה את כלל ההסכמים הקודמים למסגרת אחת כוללת, ומבטיח יציבות ותמיכה קבועה למגדלים, שתימשך לטווח הארוך ותעניק ודאות כלכלית לענף כולו. ההסכם משלים את המעבר של הענף מתמיכות עקיפות באמצעות מכסי מגן, למתווה של תמיכות ישירות למגדלים.
בהיקף של כ-65 מיליון שקלים בשנה: הסיוע של הממשלה למגדלי הדגים
ראש הממשלה פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי" | משפט בנימין נתניהו
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעה התקיפה
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיירית אילת הגיב לתרחיש הנורא
הסתה דרך המונדיאל: נחשפה רשת השפעה נגד ההסכם בין ארה"ב לאיראן
פליטת הפה שחשפה את הסוד של חמינאי - והדהימה את איראן: "קטעו את השידור"