יועץ בכיר אמריקאי אמר ל"רויטרס" כי כנראה יקימו בארה"ב "תוכנית תגמולים" למי שיסייע במציאת גופות החללים בעזה. עוד ציין כי בארה"ב עושים כמיטב יכולתם להוציא כמה שיותר מחללים, ואמר: "אף אחד לא יישאר מאחור". באשר להמשך שליטת חמאס, אמר כי כספי השיקום לא יושקעו באזורים הנשלטים בידי ארגון הטרור. בהמשך, דיבר על הכוח הבינלאומי שיוקם, אמר כי הוא מתחיל להיבנות וציין כי מדינות רבות הביעו רצון להיות חלק מ"כוח הייצוב" - כולל אינדונזיה, וציין שבוצעו בנושא שיחות עם מצרים וקטאר. באשר לסיוע, אמר כי ישנן "שיחות חיוביות מאוד" שבהם הם מעורבים, על מנת להבטיח שהסיוע יגיע לעזה. "איש לא יכריח אף עזתי לעזוב", אמר. באשר לשליטת חמאס ולמלחמות מול החמולות ברצועה, אמר כי "הרעיון של הקמת אזורים בטוחים בתגובה לדיווחים על הוצאות להורג על ידי חמאס התקבל בהתלהבות על ידי ישראל".
יועץ בכיר אמריקאי: "נקים תוכנית במטרה לתגמל את מי שיסייע למצוא את גופות החללים החטופים"
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון
ההערכה מתחזקת: התפתחות אחת תקרב משמעותית את חזרתו של רון ארד
בעוד שלא ברור מתי התושבים יחזרו: בצפון הודיעו על "תוכנית חדשה"
התרחיש שמעורר דאגה במשטרה: השעות הגרועות ביותר לעלות היום על הכביש במהלך הפגנות החרדים