באל ערבייה מדווחים כי 11 פלסטינים ממשפחה אחת, ביניהם שבעה ילדים ושלוש נשים, נהרגו בתקיפה אווירית ישראלית שכוונה נגד רכב אזרחי מזרחית לעיר עזה בליל שישי. צוין כי מדובר באירוע הגדול ביותר מבחינת נפגעים מאז כניסת הסכם הפסקת האש לתוקף. מחמוד באסל, דובר רשות ההגנה האזרחית בעזה, אמר בהצהרה כי הפיגוע כוון נגד רכב בו נסעו בני משפחת אבו שעבאן כשחזרו לביתם בשכונת זייתון ממזרח לעיר, והרג את כל מי שהיה בו. עדי ראייה העידו כי הרכב הותקף לאחר שחצה את הקו הצהוב.
דיווח פלסטיני: 11 בני משפחה אחת, בהם 7 ילדים ו-3 נשים, נהרגו הלילה בתקיפת רכב בעזה
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל