אמו של מתן אנגרסט, נשאה לפני זמן קצר דברים בכיכר החטופים: "אנחנו מצטרפים לדרישה לחקור את אירועי ה-7.10, להקים ועדת חקירה ממלכתית להבין למה נרצחו, נפצעו ונחטפו כל כך הרבה אזרחים. אנחנו מבקשים להוסיף סעיף לחקירת אופן ניהול המו״מ, להחלטות על הימשכות המלחמה הארוכה בהיסטורית המדינה שגבתה חייהם של כל כך הרבה חיילים, משפחות שכולות, פצועי מלחמה בגוף ובנפש, מתן חזר והשמחה האישית שלנו גדולה אבל הוא נושא על כתפיו משא כבדכך שלעולם השמחה תצמח מתוך כאב, היא לא תהיה שלמה. לנצח נהיה משפחה אחת ונעסוק בהנצחה ושיקום המדינה".
אמו של מתן אנגרסט בכיכר החטופים: "אנחנו מצטרפים לדרישה לחקור את אירועי ה-7.10"
במשטרה נערכים ל"צונאמי" בדרכים: "מי שלא צריך לנסוע - שלא ייסע"
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון