מדוברות המשטרה נמסר כי לפני זמן קצר, עם סיום משחק הכדורגל במסגרת ליגת העל בין קבוצות בני סכנין לבין מכבי חיפה התפתחה קטטה ברחובות העיר סכנין שהובילה להפרת הסדר הציבורי, במהלכה נעצרו שישה חשודים משני מחנות האוהדים. לפי הדיווח הראשונה של המשטרה, שני פצועים במצב קל עד בינוני פונו לקבלת טיפול רפואי. עוד צוין כי במהלך המשחק הורחקו שלושה אוהדים ממגרשי הכדורגל למשך 60 ימים ונקנסו ב-6,000 ש"ח לאחר ששוטרי המחוז הצפוני תפסו ברשותם אמצעים פירוטכניים. "משטרת ישראל רואה בחומרה את אלו הבוחרים להפר את הסדר הציבורי במהלך אירועי ספורט ותמשיך לפעול על מנת למנוע מקרים אלו ולהביא את החשודים לדין", נמסר.
שישה עצורים בקטטה לאחר משחק הכדורגל בין בני סכנין למכבי חיפה, שלושה אחרים הורחקו
פרשת רון ארד נפתחת מחדש? הדיווח שמסעיר את לבנון | דיווח
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא
הסתה דרך המונדיאל: נחשפה רשת השפעה נגד ההסכם בין ארה"ב לאיראן