ראיתי את אדווה דדון יושבת מול קורבן לינץ' בן 76 ושואלת אם "הוא זימן את זה על עצמו" - והבנתי עד כמה התקשורת איבדה כיוון. זה לא ראיון, זו האשמת קורבן מבישה שמסמלת קריסה מוסרית.
הראיון הכי הזוי שראיתי: "אני רק שואלת שאלות"? אדווה דדון ירדה מהפסים
תאונת דרכים קטלנית סמוך לבאר שבע: נקבע מותו של נער בן 15
אוחנה ממתין להחלטת בג"ץ: "נוטה לא לקיים הצבעה חוזרת" | דיווח
המחבל מהסרטון המשפיל של עומר שם טוב חוסל בעזה | תיעוד
תקיפה יבשתית - וגם מהים: דוד זיני מעריך שזו תהיה זירת 7 באוקטובר הבאה
רונן בר פונה מהמדינה הערבית - עכשיו נחשף מי עומד מאחורי האיום