ח"כ חנוך מילביצקי שיזם את החוק הנוגע ללשכת עורכי הדין, מסר בתגובה: "שוב בג״ץ מתערב בחקיקה של הכנסת. הפעם הוא מונע הפחתה של 50% בדמי החבר ללשכת עורכי הדין. למה? אולי כי הגוף המסואב והמושחת הזה מימן קמפיין חוצות לשופט עמית? אולי מימון פעולות המחאה מכספי עוה״ד יקר לליבה של השופטת ברק-ארז? או שאולי בגלל שהשופט עמית, עבריין הבנייה, החליט שזה בסדר לשבת בדין מול 2 מתמחים שלו לשעבר שמייצגים את הלשכה? קורא לציבור עורכי הדין להפסיק לשלם ללשכה לחלוטין. מקווה גם ששר המשפטים ויו״ר ועדת החוקה יתעוררו, ויפסיקו לעכב את הצעת החוק שלי, שכבר עברה בקריאה טרומית, להפוך את לשכת עוה״ד לגוף וולנטרי".
מילביצקי על החלטת בג"צ: "שוב מתערבים בחקיקה של הכנסת"
"לא מציאותי": חברו של רון ארד מגיב לדיווח
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
דוח חדש של האו"ם מאשים: "ישראל פוגעת בילדים בכוונה"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא