מוקדם יותר היום, כוחות צוות הקרב של חטיבת הנח"ל זיהו מחבל אשר חצה את הקו הצהוב והתקרב לכוחות הפועלים בדרום רצועת עזה, באופן שהיווה עליהם איום מיידי. מיד לאחר הזיהוי, הכוחות ירו וחיסלו את המחבל למען הסרת האיום. כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם להסכם וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי. כך ע"פ הודעת דובר צה"ל.
כוח של חטיבת הנח"ל חיסל מחבל שחצה את הקו הצהוב ברצועת עזה וסיכן את הכוח
"לא מציאותי": חברו של רון ארד מגיב לדיווח
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
דוח חדש של האו"ם מאשים: "ישראל פוגעת בילדים בכוונה"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא