מעיריית הרצליה נמסר כי הבוקר תועדה זרימה משמעותית של מי נגר למים, המהווה סיכון אפשרי למתרחצים. עוד ציינו כי מאחר שמשרד הבריאות אינו מבצע דיגומי איכות מים בשבת, ועל מנת לשמור על בריאות הציבור הוחלט, כאמצעי זהירות, לאסור את הכניסה למים עד לקבלת תוצאות דיגום רשמיות. עוד מסרו כי הרחצה תתאפשר ככל הנראה בתחילת השבוע, לאחר קבלת תוצאות דיגום תקינות ממשרד הבריאות והערכת מצב מקצועית.
בגלל מי נגר ושמשרד הבריאות לא עובד בשבת: כל חופי רחצת החורף בהרצליה ייסגרו
"לא מציאותי": חברו של רון ארד מגיב לדיווח
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
דוח חדש של האו"ם מאשים: "ישראל פוגעת בילדים בכוונה"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא