בארגון לשחרור פלסטין (אש"ף) אמרו לאל-חדת' כי ההצעה הרוסית בנוגע לעזה הגיעה באיחור. עוד ציינו כי "חמאס שואפת להשיג לגיטימציה מהשיח עם האמריקאים". עוד ציינו כי הם "דאגו ששלב המעבר יהיה לשנתיים, ויביא להקמת מדינה פלסטינית", וכן ציינו כי הם "מודאגים מהתוכנית לחלוקת עזה", וטענו כי ישראל ממציאה תירוצים בכדי "לא לעבור לשלב השני של ההסכם".
אש"ף: "התוכנית הרוסית - מאוחרת מידי; חמאס שואפים להשיג לגיטימציה מהאמריקאים"
60 יום להסכם: האיראנים חושפים מה קיבלו מארה"ב
הבכיר לשעבר במפרץ מחסל את חיזבאללה: "איראן מנסה להציל את מה שנותר"
50 שנה למבצע אנטבה: "ידענו שזאת משימה שחשוב מאוד לבצע"
רונן בר פונה מהמדינה הערבית - עכשיו נחשף מי עומד מאחורי האיום
הפסגה בשוויץ: בארה"ב נזהרים - מול התרחיש המדאיג מצד איראן