הממשלה קיימה היום את הדיון השלישי בנושא הקמת ועדת חקירה לאירועי השבעה באוקטובר, הישיבה השבועית. למרות דרישת בג"ץ והלחץ הציבורי והפוליטי לקדם את המהלך, גם הפעם התקיים דיון ללא החלטה מעשית. הדיון הסתיים כשמחלוקות מהותיות בין השרים נותרות בעינן. במהלך הדיון אמרה השרה אורית סטרוק: “מי שטמטם את הציבור עם החטופים יעשה זאת שוב”.
השרה אורית סטרוק: "מי שטמטם את הציבור עם החטופים יעשה זאת שוב"
הציבור בישראל מתייצב נגד דונלד טראמפ: הנתונים שמספרים את הסיפור
בכיר באמ"ן לשעבר מפוצץ את הבועה: "לא בטוח שמיטוט חמאס אפשרי"
ראש עיריית אילת על אזהרת הפלישה של זיני: "בוחנים תרחישי קיצון"
טלטלה סביב נתוני ההרוגים בעזה: חוקרים מצאו חריגות שמעוררות שאלות קשות
עיר הליכוד בצפון נשארה בחוץ: "גליל פיתוח וגליל קיפוח"