חדשות מתפרצות

קסטרו – הודיס ממשיכה בצמיחה: הרווח הנקי ברבעון השלישי זינק בכ-53%

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
חדשות מתפרצות
חדשות מתפרצות | צילום: AdobeStock

נתוני הדו"חות: הכנסות הקבוצה ברבעון השלישי של שנת 2025 גדלו בכ-11.4% והסתכמו בכ-565.5 מיליון ש"ח לעומת כ-507.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות הקבוצה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2025 גדלו בכ-4.1% והסתכמו בכ-1,540.1 מיליון ש"ח לעומת כ-1,479.9 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע מגידול במצבת החנויות ובמכירות החנויות הזהות וזאת, למרות הפגיעה בהכנסות בשל ימי מבצע 'עם כלביא'.

הקבוצה הציגה גידול של כ-6.8% במכירות החנויות הזהות של מותגי הקבוצה כולל אתרי הסחר המקוונים ברבעון השלישי לשנת 2025 שהסתכמו בכ-501.9 מיליון ש"ח בהשוואה לכ- 470 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בתחום אופנת ההלבשה הציגה הקבוצה גידול של כ-6.2% במכירות החנויות הזהות, בתחום אביזרי האופנה רשמה הקבוצה גידול של כ-8.5% ובתחום הקוסמטיקה נרשם קיטון של 11%.

בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2025 הקבוצה הציגה גידול של כ-5.1% במכירות החנויות הזהות של מותגי הקבוצה כולל אתרי הסחר המקוונים שהסתכמו בכ-1,308.1 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-1,244.1 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. בתחום אופנת ההלבשה הציגה הקבוצה גידול של כ-5% במכירות החנויות הזהות כולל אתרי הסחר המקוונים, בתחום אביזרי האופנה רשמה הקבוצה גידול של כ-7% ובתחום הקוסמטיקה נרשם קיטון של 6.4%.

הפדיון החודשי הממוצע למ"ר של כלל מותגי הקבוצה בפעילותה בישראל הסתכם ברבעון השלישי לשנת 2025 בכ-2,057 ש"ח לעומת כ-1,947 ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 5.6%.

הפדיון החודשי הממוצע למ"ר של כלל מותגי הקבוצה בפעילותה בישראל הסתכם בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2025 בכ-1,936 ש"ח לעומת כ-1,941 ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של 0.2%.

הכנסות מגזר אופנת ההלבשה ברבעון השלישי לשנת 2025 גדלו בכ-10.5% והסתכמו בכ-360.5 מיליון ש"ח לעומת כ-326.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מגידול במכירות החנויות הזהות ומגידול במצבת החנויות ובשטחי המסחר במותגים אורבניקה והודיס המקוזזים בחלקם בקיטון במצבת החנויות במותג קסטרו. בתחום פעילות אופנת ההלבשה נרשם גידול של כ-79.4% ברווח התפעולי לכ-20.9 מיליון ש"ח לעומת כ-11.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

במגזר אופנת ההלבשה, אורבניקה והודיס הציגו ברבעון השלישי גידול של כ-11.1% בהכנסות שהסתכמו בכ-203.8 מיליון ש"ח – כ-122.8 מיליון ש"ח וכ-81 מיליון ש"ח, בהתאמה, לעומת סך הכנסות של כ-183.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות המותג קסטרו צמחו בכ-9.7% והסתכמו בכ-156.6 מיליון ש"ח לעומת כ-142.8 ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי של המותג קסטרו הסתכם ברבעון השלישי לשנת 2025 בכ-5 מיליון ש"ח (שיעור של 3.2% מההכנסות) לעומת הפסד תפעולי של כ-13.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

תחום אביזרי אופנה ברבעון השלישי של שנת 2025 תרם הכנסות של כ-177.8 מיליון ש"ח, גידול של כ-12.5% לעומת כ-158 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי בתחום אביזרי אופנה גדל בכ-11% לכ-112.2 מיליון ש"ח לעומת כ-101 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי גדל בכ-6.8% והסתכם בכ-31.9 מיליון ש"ח לעומת כ-29.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

תחום הטיפוח והקוסמטיקה תרם הכנסות של כ-20.1 מיליון ש"ח, קיטון של כ-3% לעומת כ-20.7 ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בהכנסות נובע מקיטון במכירות החנויות הזהות אשר קוזז בחלקו על ידי גידול במצבת החנויות. ברבעון השלישי הרווח תפעולי בתחום הטיפוח והקוסמטיקה הסתכם בכ-601 אלף ש"ח לעומת רווח תפעולי של כ-2.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון נובע מקיטון ברווחיות הגולמית (שנובע מקיטון במכירות החנויות הזהות, מגידול בעלויות הרכישה ומעלייה בשיעור ההנחה הממוצעת) וכן, מגידול בהוצאות שכר העבודה ובהוצאות השיווק והפרסום.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי לשנת 2025 גדל בכ-12.6% והסתכם בכ-322.5 מיליון ש"ח (כ-57% מהמחזור) לעומת כ-286.3 מיליון ש"ח (כ-56.4% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2025 גדל ב-3.7% והסתכם בכ-879.4 מיליון ש"ח (כ-57.1% מהמחזור) לעומת כ-847.9 מיליון ש"ח (כ-57.3% מהמחזור) בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי לשנת 2025 זינק בכ-28.9% והסתכם בכ-53.3 מיליון ש"ח (כ-9.4% מהמחזור) לעומת כ-41.3 מיליון ש"ח (כ-8.1% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מהגידול בהכנסות ומגידול ברווח הגולמי במרבית מותגי הקבוצה.

הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2025 הסתכם בכ-133.6 מיליון ש"ח לעומת כ-150.5 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון נובע בעיקר מהפגיעה בהכנסות בימי מבצע 'עם כלביא' במהלך הרבעון השני - על פי הערכות החברה, הפגיעה בהכנסות במהלך מבצע 'עם כלביא' שמהלכו חנויות החברה היו סגורות, הובילה  לאובדן של רווח תפעולי פוטנציאלי של כ-35 מיליון ש"ח.

הרווח הנקי ברבעון השלישי לשנת 2025 זינק בכ-53% והסתכם בכ-25 מיליון ש"ח לעומת כ-16.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2025 הסתכם בכ-48.3 מיליון ש"ח לעומת כ-76.9 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

תזרים המזומנים נטו שנבעו מפעילות שוטפת ברבעון השלישי הסתכם בכ-72.8 מיליון ש"ח בהשוואה למזומנים נטו ששימשו לפעילות שוטפת בסך של כ-9.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

הקבוצה נמצאת עם נזילות גבוהה. נכון ליום 30.9.2025, הסתכמו יתרות המזומנים ושווי המזומנים של הקבוצה בכ-341 מיליון ש"ח. לאותו המועד לקבוצה עודף מזומנים על חוב פיננסי בסך של כ-248 מיליון ש"ח.

נכון למועד פרסום הדוח, מונה רשת חנויות הקבוצה 354 חנויות ודוכנים בישראל, כמו גם 8 חנויות ודוכנים בחו"ל.

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף