חדשות מתפרצות

אודיטי משיקה את METHODIQ: פלטפורמת טלה-רפואה המגדירה מחדש את הטיפול הרפואי

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
חדשות מתפרצות
חדשות מתפרצות | צילום: AdobeStock

ניו יורק, 18 בנובמבר, 2025 - אודיטי טק (נאסדק:ODD) חברת האם של IL MAKIAGE,  הודיעה היום על השקת METHODIQ פלטפורמת רפואה מרחוק המספקת טיפולים מותאמים אישית ובעלי יעילות גבוהה, המבוססים על אבחון מקוון מבלי להזדקק לביקור במרפאה או לחיפוש מתיש בבית מרקחת .

METHODIQ מגדירה מחדש את הטיפול הרפואי באמצעות מדע, טיפולים ברמה עולמית וניתוח מבוסס בינה מלאכותית, כדי לספק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של טיפול שזמין לכל אחד. הפלטפורמה מתחילה עם טיפולי עור לאקנה, היפרפיגמנטציה ואקזמה, עם תוכניות התרחבות לתחומים רפואיים נוספים.

השקת METHODIQ בתחום הדרמטולוגיה מציעה פתרון לבעיה רחבת היקף. כמעט 50 מיליון אמריקאים סובלים מאקנה, 30 מיליון מאקזמה ו־30 מיליון מהיפרפיגמנטציה. צרכנים ניצבים בפני בחירה בלתי אפשרית: מוצרים לא יעילים מהמדף או ביקורים אצל רופאים שהם לא נוחים ויקרים METHODIQ .שואפת לפתור את המערכת המקרטעת הזו על ידי הפיכת הטיפול ברמה הגבוהה ביותר לנגיש, משתלם ומותאם אישית.

METHODIQ פותחה יחד עם רופאי עור מוסמכים לאחר שנות מחקר ופיתוח מוצרים, מספקת גישה פורצת דרך לדרמטולוגיה על ידי שילוב ניתוח עור מבוסס בינה מלאכותית, מעקב התקדמות באמצעות ראייה ממוחשבת וטיפולי מרשֵם וללא מרשֵם בעלי יעילות גבוהה. התוצאה היא סטנדרט טיפול חדש, מבוסס נתונים, למחלות עור כרוניות — הכול באופן מקוון לגמרי.

אורן הולצמן, מייסד ומנכ"ל אודיטי, מסר: "השקת METHODIQ מאפשרת ל-ODDITY לשרת טוב יותר את בסיס הלקוחות ההולך וגדל של יותר מ־60 מיליון משתמשים בפלטפורמה שלנו. חלק גדול מהם סובל ממצבים כמו אקנה, אקזמה והיפרפיגמנטציה ורבים אינם מרוצים מהפתרונות הזמינים להם. בהתבסס על הצלחתנו בתחום הביוטי, אנו כעת משיקים את הטכנולוגיה שלנו ואת מודל המסחר הישיר לצרכן כדי לחולל שינוי בשוק רפואי גדול ובלתי ממוצה, בעל פוטנציאל צמיחה משמעותי עבורנו לטווח הארוך."

השקת METHODIQ נשענת על ארבע שנות השקעה ובדיקות מוצר ומושקת עם אחד מסל המוצרים הדרמטולוגיים המתקדמים והמוכחים ביותר בתעשייה, המבוסס על מחקרים רחבי היקף בקרב צרכנים. הפורטפוליו כולל 28 מוצרים מרכזיים ויותר מ־100 תוכניות טיפול מותאמות אישית, שתוכננו מתוך מטרה להשיג יעילות שאין שנייה לה, עם פחות תופעות לוואי וחוויית שימוש מצטיינת. המוצרים כוללים פורמולציות מרשם OTC וקוסמטיקה וביניהם מוצרים המבוססים על רכיבים ייחודיים שזוהו על ידי בינה מלאכותית במעבדות ODDITY  Labs, המעבדה הביוטכנולוגית של החברה שבבוסטון, מסצ'וסטס.

טכנולוגיית הראייה הממוחשבת הייחודית של METHODIQ פותחה תוך שימוש ביותר ממיליון תמונות של אנשים אמיתיים עם מצבי עור פנים ידועים, כדי לכמת סימנים ולעקוב אחרי התקדמות בדיוק ועקביות יוצאי דופן. דרך אפליקציית METHODIQ משתמשים מבצעים בדיקות שבועיות שבהן המודלים עוקבים אחר שיפור ומשתפים תובנות ישירות עם הקלינאי המטפל, מה שמאפשר התאמות בזמן אמת ושמירה על רצף טיפולי מתמיד.

טום אמסטרדם, מנכ"ל METHODIQ, מסר: "מהיום הראשון עבדנו בשיתוף פעולה צמוד עם רופאים כדי לעצב דור חדש של שירותי בריאות, שנבנו סביב המטופל. דמיינו מחדש כל שכבה, מוצר ופרוטוקול – כדי לספק טיפול חכם ויעיל יותר עם פחות חיכוך. METHODIQ אינה נועדה לשפר את הקיים; היא נועדה לבנות אותו מחדש בדרך הנכונה."

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף