בעולם, שוק מוצרי התינוקות מוערך בעשרות מיליארדי דולרים, כאשר הטרנד המרכזי הוא התפצלות ברורה בין שני סגמנטים: מוצרים פרמיום שמשווקים באמצעות דגש על בטיחות, איכות ורכיבים טבעיים, לבין מוצרים בסיסיים שמשווקים על בסיס תועלת ומחיר. בישראל, השוק מאופיין בצפיפות רבה של מותגים בינלאומיים, חברות מקומיות, ורשתות קמעונאיות שמנסות לכבוש נתח בקטגוריה רווחית זו.
גוד פארם איבדה את הכתר: זו הרשת הזולה ביותר למוצרי תינוקות
הרמטכ"ל אייל זמיר בהצהרה מפתיעה: "הקו הצהוב הוא קו גבול חדש"
בהלה בבסיס צה''ל: עשרות חיילים נחשפו למחלה סופנית
סנקציות בדרך: שני בכירי שב"כ ב-7.10 לא נענו לפגישות אצל מבקר המדינה
הדרמה מתגברת: חושפת פרשת הפצ"רית הושעתה - ויפעת תומר ירושלמי ממשיכה לקבל צ'קים
חיל האוויר בסכנה: "מנסים להחריב אותנו, קצינים כבר בורחים"