חדשות מתפרצות

גוד פארם איבדה את הכתר: זו הרשת הזולה ביותר למוצרי תינוקות

חזי גור מזרחי צילום: יחצ
גוד פארם בעופר הקניון הגדול פתח תקוה
גוד פארם בעופר הקניון הגדול פתח תקוה | צילום: יח"צ

בעולם, שוק מוצרי התינוקות מוערך בעשרות מיליארדי דולרים, כאשר הטרנד המרכזי הוא התפצלות ברורה בין שני סגמנטים: מוצרים פרמיום שמשווקים באמצעות דגש על בטיחות, איכות ורכיבים טבעיים, לבין מוצרים בסיסיים שמשווקים על בסיס תועלת ומחיר. בישראל, השוק מאופיין בצפיפות רבה של מותגים בינלאומיים, חברות מקומיות, ורשתות קמעונאיות שמנסות לכבוש נתח בקטגוריה רווחית זו.

לידיעה המלאה

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף