טיקטוק חתמה על עסקה למכירת הישות האמריקאית שלה למיזם משותף בשליטת משקיעים אמריקאים, כך עולה ממכתב פנימי שנחשף באקסיוס. העסקה הזו, תסיים סאגה בת שנים שתכריח את חברת האם הסינית של טיקטוק, ByteDance, למכור את פעילות החברה בארה"ב לבעלים מקומיים. ההסכם צפוי להיסגר ב-22 בינואר, כך לפי התזכיר הפנימי ששלח המנכ"ל שו צ'ו. אורקל, סילבר לייק ו-MGX שבסיסה באבו דאבי יחזיקו יחד ב-45% מהחברה האמריקאית. כמעט שליש מהחברה יוחזקו על ידי חברות קשורות של משקיעים קיימים ב-ByteDance, וכמעט 20% יישמרו על ידי ByteDance.
דיווח: סאגת הטיקטוק הסתיימה - העסקה הסופית תיסגר ב-22 בינואר
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא
הסתה דרך המונדיאל: נחשפה רשת השפעה נגד ההסכם בין ארה"ב לאיראן
אלפי עובדי הייטק בדרך: העיר בצפון שמתכוננת לפיצוץ אוכלוסין