ארבעה חודשים לאחר שהפסקת האש נכנסה לתוקף, וושינגטון דוחפת לפתוח את שלב ב' בהסכם מול עזה. ועידת דוחה של סנטקום המחישה את הפער. כ-15 מדינות שנקראו לבחון השתתפות, פשוט לא הגיעו. אחרות הגיעו עם פנקס תנאים. טורקיה, שכבר הכינה כוח משימה, נשארה בחוץ בעקבות וטו ישראלי שקיבל גיבוי אמריקאי בפועל. אזרבייג'ן, שהייתה מוכנה ל"שמירת שלום", הודיעה שלא תיגע ב"אכיפת שלום" - כלומר בעימות עם חמאס. זה ניסוח דיפלומטי לפחד בסיסי: לא להיות הכוח המוסלמי הראשון שיורה בפלסטינים.
החרדה אמיתית של המעצמות הערביות: מי יהיה החייל המוסלמי הראשון שיורה בפלסטינים בעזה | אנה ברסקי
פרשת רון ארד נפתחת מחדש? הדיווח שמסעיר את לבנון | דיווח
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא
הסתה דרך המונדיאל: נחשפה רשת השפעה נגד ההסכם בין ארה"ב לאיראן