אחרי הפריצה לחשבון הטלגרם של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ופרסום תכנים מהחשבון. הגיעה אתמול הודעה נוספת של האקרים האיראנים. הם טוענים כי הצליחו לפרוץ למכשירי הטלפון ולחשבונות ברשתות החברתיות של שרים בממשלת ישראל, חברי כנסת ואישים פוליטיים, אנשי ממשל ואחרים. סביר להניח כי הם אכן הצליחו לחדור לאפליקציות במכשירי הטלפון של אישים ישראלים. את היקף הפעילות והחדירה נדע בימים הקרובים.
ערמומי ומסוכן: איראן משתמשת בספקטרום הדיגיטלי - ומשחקת איתו על כל המגרש
פליטת הפה שחשפה את הסוד של חמינאי - והדהימה את איראן: "קטעו את השידור"
ביוזמה של ארה"ב: טראמפ מאפשר לקטאר להשפיל את ישראל
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
גוש דן ותל אביב יהפכו שוב לפקק אחד גדול - כוננות גבוהה באזור
גילוי מדהים חדש על נסראללה: "לא היה מסוגל לשאת זאת"