מביטחון לבילוי פיקוד דרום בבאר שבע יפונה. ועדת המשנה לתכנון ולבנייה בעיריית באר שבע המליצה להפקדה את תוכנית "מתחם הפיקוד – לב העיר העתיקה". במסגרת התוכנית, יפונו תחנת המשטרה ומטה פיקוד דרום הצה"לי הפועל כיום בלב העיר העתיקה, והמתחם יוסב למתחם המשלב מגורים, בילוי תרבות ופנאי ולמוקד עירוני חדש ומשולב שימושים. התוכנית חלה על שטח של כ-39 דונמים.
39 דונם בבאר שבע: התוכנית התקדימית לבסיס פיקוד הדרום של צה"ל
"לא מציאותי": חברו של רון ארד מגיב לדיווח
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
דוח חדש של האו"ם מאשים: "ישראל פוגעת בילדים בכוונה"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא