הממשלה אישרה היום את פרקי החקלאות, המים והסביבה בתוכנית הרב-שנתית לשיקום וצמיחת יישובי קו העימות בצפון. ההחלטה מקצה 1.007 מיליארד ש"ח לשנים 2029-2026. התוכנית גובשה על בסיס עבודת מטה מקצועית מעמיקה של משרד החקלאות וביטחון המזון, שמיפה במדויק את צורכי המשקים והחקלאים ותרגם אותם למענים ייעודיים בתחומי ההשקעה, החדשנות, החינוך והשיקום. לצד תקציבי המנהלת, נרתמו לתוכנית רשות המים, המשרד להגנת הסביבה והקרן לשמירת הניקיון.
הממשלה מקצה מיליארד שקל לשיקום תשתיות המים ביישובי קו העימות בצפון
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא
הסתה דרך המונדיאל: נחשפה רשת השפעה נגד ההסכם בין ארה"ב לאיראן
אלפי עובדי הייטק בדרך: העיר בצפון שמתכוננת לפיצוץ אוכלוסין