הדואט של נועם בתן וגל דה פז היה נהדר. באמת. חיבור מוזיקלי חכם וביצוע שלא נפל לרגע. שני מועמדים רציניים, שני טיפוסים שונים, שני סיפורים. אז למה התחושה היא שההשקעה הנרטיבית הולכת כמעט רק לכיוון אחד?
הכוכב הבא: ההימור המסוכן בדרך לאירוויזיון | דור סגל אלבוקרק
"עננה של טעם מר": בג"ץ ידון בפעם השנייה במינוי שמסעיר את המערכת הפוליטית
טרגדיה בנהר הירדן: שתי נערות בנות 13 נסחפו ואותרו ללא רוח חיים לאחר שעות של חיפושים
39 דקות לתל אביב: מהיום - הקווים החדשים שמשנים את מפת הרכבות | כל הפרטים
ההסכם בין ישראל ללבנון הוציא את נעים קאסם מהכלים: "דקרתם אותנו בגב"
באמצע הלילה הלבן: העולים החדשים כבשו את תל אביב - עם מסר אחד ברור