בשיחה עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM, בני סבטי ניתח את ההתנהלות האיראנית: "חושבים שהם קיבלו מכה קשה בכנף, והם יכולים להמשיך הלאה".
בני סבטי בטוח: איראן נפלה עמוק לבור של ישראל - "בשיא טיפשותם"
"לא מציאותי": חברו של רון ארד מגיב לדיווח
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
דוח חדש של האו"ם מאשים: "ישראל פוגעת בילדים בכוונה"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא