בכוונת בעלי הנמל להקים זרוע ספנות עצמאית להובלת רכבים מהמזרח הרחוק לנמל אילת. בעלי השליטה בנמל מנהלים מגעים עם כמה חברות ספנות, בניסיון לחכור או לרכוש אוניות המיועדות להובלת רכבים. זאת, במקביל לדיונים המתקיימים סביב נושא הביטוח. בנמל אילת אומרים כי החזרת הנמל לפעילות הוא אינטרס לאומי ולא רק בעיה של הנמל.
שוק הרכב בישראל מקבל בשורת ענק: המצור הימי על נמל אילת נשבר
"לא מציאותי": חברו של רון ארד מגיב לדיווח
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
דוח חדש של האו"ם מאשים: "ישראל פוגעת בילדים בכוונה"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא