חדשות מתפרצות

מה עומד מאחורי המבצעים ברשתות? השיטה הישראלית נחשפת

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
קניות בסופרמקט
קניות בסופרמקט | צילום: אבשלום ששוני

רשת מזון או קמעונאי גדול לא מוכרים מוצרים בהפסד מתוך נדיבות. אם הרווח על המוצר אפסי, ולעיתים אפילו שלילי, אפשר להיות בטוחים שהכסף ייגבה במקום אחר. לא היום, לא בפריט שמופיע בכותרת, אלא בשקט.

לכתבה המלאה לחצו כאן>>>

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף