אימו של רן גואילי ז"ל, החטוף האחרון בשבי ארגון הטרור חמאס, תצטרף לנסיעת ראש הממשלה בנימין נתניהו לארה"ב, וצפויה גם היא להיפגש עם הנשיא דונלד טראמפ. בהודעה מיוחדת, התייחסה לדברים שתגיד לטראמפ: "אדוני הנשיא, אנחנו לעולם נהיה אסירי תודה על ההסכם המדהים הזה שהחזיר אלינו 47 חטופים, אבל עוד לא סיימנו. רני שלי חייב לחזור הביתה, אני מחכה לרני, עם ישראל כולו מחכה לרני. אנא תפעיל בבקשה את כל מנופי הלחץ על חמאס כדי שרני יחזור הביתה במהרה. מי שרוצה לראות עתיד אחר במזרח התיכון, עתיד זוהר כפי שאתה חזית אותו - מי שרוצה זאת, חייב לעמוד באופן מלא בכל התחייבויותיו".
החטוף האחרון: אימו של רן גואילי ז"ל תצטרף לנסיעת נתניהו לארה"ב, ותיפגש גם עם הנשיא טראמפ
"עננה של טעם מר": בג"ץ ידון בפעם השנייה במינוי שמסעיר את המערכת הפוליטית
טרגדיה בנהר הירדן: שתי נערות בנות 13 נסחפו ואותרו ללא רוח חיים לאחר שעות של חיפושים
39 דקות לתל אביב: מהיום - הקווים החדשים שמשנים את מפת הרכבות | כל הפרטים
ההסכם בין ישראל ללבנון הוציא את נעים קאסם מהכלים: "דקרתם אותנו בגב"
באמצע הלילה הלבן: העולים החדשים כבשו את תל אביב - עם מסר אחד ברור