ברקע הדיווחים הדרמטיים בנוגע לשינוי משמעותי בגישתו של המשטר האיראני על משא ומתן מול ממשל נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ואף הסכמה על "השעיית" תוכנית הגרעין שלהם, בני סבטי, חוקר איראן במכון למחקרי ביטחון לאומי INSS, הזהיר מחזרה למו"מ עם איראן בשיחה שקיים עם המגישים גדעון אוקו ועמיחי אתאלי ברדיו 103fm ואף הסביר מדוע.
בני סבטי תוקף ללא מעצורים: "בעיניהם טראמפ הוא סוג של בוגד"
פליטת הפה שחשפה את הסוד של חמינאי - והדהימה את איראן: "קטעו את השידור"
ביוזמה של ארה"ב: טראמפ מאפשר לקטאר להשפיל את ישראל
גוש דן ותל אביב יהפכו שוב לפקק אחד גדול - כוננות גבוהה באזור
גילוי מדהים חדש על נסראללה: "לא היה מסוגל לשאת זאת"
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"