בצה"ל אמרו הבוקר כי במהלך פעילות מבצעית של כוחות חטיבת אלכסנדרוני (3) במרחב הקו הצהוב בצפון רצועת עזה הלילה, מחבלים ירו לעבר כוח צה"ל. כתוצאה מהירי קצין במילואים נפצע באורח קשה כתוצאה מהירי, פונה לבית החולים ומשפחתו עודכנה. מיד לאחר הירי, טנקים ירו על המחבלים ובמקביל החלו תקיפות אוויריות במרחב. בצה"ל אמרו כי מדובר בהפרה בוטה של הסכם הפסקת האש.
קצין במילואים נפצע קשה מירי מחבלים בעזה: "הפרה בוטה של הסכם הספקת האש"
גילוי מדהים חדש על נסראללה: "לא היה מסוגל לשאת זאת"
נתניהו התוודה, והפתיע את הנוכחים: "ראיתי את עצמי כפגר פוליטי" | משפט בנימין נתניהו
הציבור בישראל מתייצב נגד דונלד טראמפ: הנתונים שמספרים את הסיפור
בכיר באמ"ן לשעבר מפוצץ את הבועה: "לא בטוח שמיטוט חמאס אפשרי"
ראש עיריית אילת על אזהרת הפלישה של זיני: "בוחנים תרחישי קיצון"