איראן נוקטת בטקטיקה של "משחק קשוח" מול ארצות הברית במטרה לערער את האיזון הדיפלומטי באזור, כך עולה מדיווח בוול סטריט ג'ורנל. טהרן ביטלה ברגע האחרון פגישה מתוכננת בטורקיה עם גורמים אמריקאים ואזוריים, ובמקום זאת השיחות יתקיימו במתכונת מצומצמת יותר בעומאן.
עוד ניצחון לאיראן מול טראמפ: "הבקשה שלהם התקבלה"
פליטת הפה שחשפה את הסוד של חמינאי - והדהימה את איראן: "קטעו את השידור"
ביוזמה של ארה"ב: טראמפ מאפשר לקטאר להשפיל את ישראל
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
גוש דן ותל אביב יהפכו שוב לפקק אחד גדול - כוננות גבוהה באזור
גילוי מדהים חדש על נסראללה: "לא היה מסוגל לשאת זאת"