לאחר הודעת ארה"ב על ביטול השיחות הישירות בין ארה"ב לאיראן אשר היו מתוכננות ליום שישי הקרוב, בכיר איראני מסר לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי "טהרן מוכנה לדבר עם ארה"ב אך ורק על סוגיית הגרעין". עוד מסר כי "ההתעקשות לשוחח על נושאים שאינם סוגיית הגרעין עשוי לפגוע בשיחות" - בלי להתייחס לביטולן על ידי ארה"ב.
בכיר איראני לאחר הודעת ארה"ב על ביטול השיחות: "מוכנים לדבר רק על סוגיית הגרעין"
תאונת דרכים קטלנית סמוך לבאר שבע: נקבע מותו של נער בן 15
אוחנה ממתין להחלטת בג"ץ: "נוטה לא לקיים הצבעה חוזרת" | דיווח
המחבל מהסרטון המשפיל של עומר שם טוב חוסל בעזה | תיעוד
תקיפה יבשתית - וגם מהים: דוד זיני מעריך שזו תהיה זירת 7 באוקטובר הבאה
רונן בר פונה מהמדינה הערבית - עכשיו נחשף מי עומד מאחורי האיום