בסיוע משרד האנרגיה והתשתיות, 25 רשויות מקומיות סיימו את מחזור 3 של תכנית "המאיץ" וגיבשו תכניות פעולה למעבר לאנרגיה מקיימת. תכנית המאיץ מכשירה רשויות מקומיות לעבור לשימוש בהפקת חשמל מאנרגיה מקיימת, כלומר אנרגיה שמופקת על ידי מקורות מתחדשים כמו שמש, רוח ומים.
25 רשויות סיימו את "תכנית המאיץ" - צעד ענק לעיר חכמה באנרגיה מתחדשת
פליטת הפה שחשפה את הסוד של חמינאי - והדהימה את איראן: "קטעו את השידור"
ביוזמה של ארה"ב: טראמפ מאפשר לקטאר להשפיל את ישראל
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
גוש דן ותל אביב יהפכו שוב לפקק אחד גדול - כוננות גבוהה באזור
גילוי מדהים חדש על נסראללה: "לא היה מסוגל לשאת זאת"