דובר הוודעה לביטחון לאומי ומדיניות חוץ באיראן, איברהים רזאי, כתב ברשת ה-X שלו בתגובה לדבריו של הנשיא האמריקאי טראמפ: "טראמפ הוא שקרן. ממשלת איראן לא חזרה בה ולא תחזור בה מהקווים האדומים שלה. האמריקאים הם אלה, שלאחר כישלון האפשרויות האחרות שלהם (צבאיות, כלכליות, טרור וכו'), שאין להם ברירה אלא לקבל את המסגרות והזכויות של העם האיראני".
דובר הוועדה לביטחון לאומי באיראן: "טראמפ שקרן, איראן לא חזרה בה"
"עכשיו תהיה המגדלור שלי": אלפים מלווים את סרן דוד חזות ז"ל בדרכו האחרונה
ועדת החוקה של הליכוד קבעה: זה התאריך של הפריימריז למפלגה
חלון הזמנים הקריטי חלף: האסון בוונצואלה עומד להפוך לגרוע יותר
מרחץ הדמים מחייב פעולה: חמש הצעות לטיפול בפשיעה המשתוללת | אלי לוי
המערכת שמשביתה רחפני נפץ - לפני שהם מהווים איום: "מחליטה בעצמה מה לשגר"