טראמפ ברשת החברתית שלו: "כעת, עם מותה של איראן, האויב הגדול ביותר של אמריקה הוא השמאל הרדיקלי, המפלגה הדמוקרטית חסרת הכשירות ביותר! תודה על תשומת הלב לעניין זה. הנשיא דונלד טראמפ".
טראמפ מצייץ: "עכשיו כשאיראן מתה - האויב הגדול ביותר הוא השמאל הרדיקלי"
אוחנה ממתין להחלטת בג"ץ: "נוטה לא לקיים הצבעה חוזרת" | דיווח
המחבל מהסרטון המשפיל של עומר שם טוב חוסל בעזה | תיעוד
תקיפה יבשתית - וגם מהים: דוד זיני מעריך שזו תהיה זירת 7 באוקטובר הבאה
איראן כבר חשבה שהיא על הגל - ואז נחתה המכה החדשה
רונן בר פונה מהמדינה הערבית - עכשיו נחשף מי עומד מאחורי האיום