כמו ישראלים רבים בעת האחרונה, גם אני מצאתי את עצמי נמלט בשבוע שעבר למצפה רמון המדברית והשקטה, שהמלחמה בוששה עד כה מלהגיע אליה (טפו טפו טפו). בשלושת הימים בהם ביליתי במקום, נדדתי בין המלצות שהתגלו כמוצלחות יותר ("מן" - מגדניה חמודה אף יותר מהמילה מגדניה) ומוצלחות פחות (בר גנרי לחלוטין שהוצג כ"פנינה"). עם זאת, אף אחד מכל אלה (אולי חוץ מהנוף למכתש), לא הותיר בי את תחושת הקסם והשמחה שהשאיר בי מועדון הג'אז של המצפה, בו בילתי שני ערבים רצופים - פנינה אמיתית ותחנת חובה עבור מי שיורד בימים אלה לדרום.
חשבתי שזו עוד "פנינה" גנרית, אבל אז הגעתי למועדון הזה במצפה רמון | כליל חיון
תאונת דרכים קטלנית סמוך לבאר שבע: נקבע מותו של נער בן 15
אוחנה ממתין להחלטת בג"ץ: "נוטה לא לקיים הצבעה חוזרת" | דיווח
המחבל מהסרטון המשפיל של עומר שם טוב חוסל בעזה | תיעוד
תקיפה יבשתית - וגם מהים: דוד זיני מעריך שזו תהיה זירת 7 באוקטובר הבאה
רונן בר פונה מהמדינה הערבית - עכשיו נחשף מי עומד מאחורי האיום