תושבת אשקלון, בשנות השישים לחייה, נמצאה היום כשהיא ללא רוח חיים, בביתה באשקלון. בני משפחתה שמצאו אותה, הזעיקו אליה צוות של מגן דוד אדום, אנשי הצוות ניסו לבצע בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה. ההערכה היא כי האישה מעדה ונפלה בבית, לאחר שנשמעה אזעקת צבע אדום בעיר, והיא מיהרה למרחב מוגן. ההתראה וההזעקה בעקבותיה, נשמעו עם זיהוי שיגור של שני טילים מאיראן לישראל. אחד הטילים, לגביו נודע אחר כך כי מדובר בטיל בעל ראש מתפצל, שוגר לכיוון דרום הארץ, ככל הנראה במטרה לפגוע בתשתית לאומית חיונית סמוך לאשקלון. הטיל יורט ככל הידוע ושבריו התפזרו במרחב גדול, חלק מהשברים נמצאו סמוך למבנה ליד קיבוץ יד מרדכי במועצה האזורית חוף אשקלון. יצוין כי לאחר קביעת מותה של האישה, היא טופלה בידי אנשי זק"א כדי לשחרר אותה לקבורה.
חשש: תושבת אשקלון נהרגה בדרך למרחב מוגן
גילוי מדהים חדש על נסראללה: "לא היה מסוגל לשאת זאת"
נתניהו התוודה, והפתיע את הנוכחים: "ראיתי את עצמי כפגר פוליטי" | משפט בנימין נתניהו
הציבור בישראל מתייצב נגד דונלד טראמפ: הנתונים שמספרים את הסיפור
בכיר באמ"ן לשעבר מפוצץ את הבועה: "לא בטוח שמיטוט חמאס אפשרי"
ראש עיריית אילת על אזהרת הפלישה של זיני: "בוחנים תרחישי קיצון"