למה? כי בשיטת הדירוג המקובלת, חברת נפט יכולה להיחשב "צדיקה" פשוט כי היא מזהמת פחות מהמתחרות שלה, או כי יש לה ממשל תאגידי מצוין. זהו הפער בין הציפייה המוסרית שלכם לבין המתמטיקה של מנהלי הסיכונים. המתאם בין דירוגי הקיימות של החברות השונות כל כך נמוך, שחברה אחת יכולה להיות "מלאך" אצל מדרג א' ו"שטן" אצל מדרג ב'.
משקיעי מדד ה-S&P 500 הוא כבר מזמן לא מה שחשבתם
"לא מציאותי": חברו של רון ארד מגיב לדיווח
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
זירת הטבח הרצחני הבא? ראש עיריית אילת הגיב לתרחיש הנורא
פרשת רון ארד נפתחת מחדש? הדיווח שמסעיר את לבנון | דיווח