שני בכירים איראנים יצאו אמש במתקפה ישירה נגד נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, לאחר דבריו על כך שאיראן משתוקקת להסכם הפסקת אש. הבכיר האיראני סעיד ג'ליל אמר: "זה שדיבר פעם על שינוי משטר והשבריריות של איראן עכשיו מקווה שמישהו באיראן יסכים לשוחח איתו. זהו ניסיון הטעיה". בנוסף, הבכיר עלי אכבר אחמדיאן הוסיף איום לצבא ארה"ב, לאחר שטראמפ איים בשליחת חיילים, ואמר: "יש לנו מסר אחד לחיילים האמריקיאים. תתקרבו".
בכירים איראנים לא קונים את ה"הצגה" של טראמפ: "זהו ניסיון הטעיה"
"לא מציאותי": חברו של רון ארד מגיב לדיווח
ראש המל"ל לשעבר מזהיר: האמריקנים מעדיפים הסכם גרוע שיציל את איראן מתבוסה
באיראן איימו להגיב "אם ישראל תתקוף בלבנון" - ואז הגיעו 3 תקיפות
נתניהו פצח בנאום כללי בדיון: "לא העליתי על דעתי, זה מזעזע אותי"
דוח חדש של האו"ם מאשים: "ישראל פוגעת בילדים בכוונה"