מנכ"ל חברת הנפט הממשלתית של אבו דאבי, ADNOC, סולטן אל ג'אבר, תיאר כל הגבלה על המעבר דרך מצר הורמוז מצד איראן כ"טרור כלכלי". "כאשר איראן מחזיקה את הורמוז כבן ערובה, כל מדינה משלמת את הכופר, בתחנת הדלק, במכולת, בבית המרקחת", אמר אל ג'אבר בנאום שנשא בארה"ב. מדינה לא יכולה לערער את יציבות הכלכלה העולמית בצורה כזו. לא עכשיו. לעולם לא". במהלך פגישה עם סגן נשיא ארה"ב, ג'יי.די. ואנס, מוקדם יותר, אמר אל ג'אבר מעבר חופשי דרך מצר הורמוז הוא הפתרון היחיד המתמשך לייצוב השווקים הגלובליים.
"טרור כלכלי": מנכ"ל חברת הנפט הממשלתית של אבו דאבי תוקף את איראן
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל