נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נאם והתייחס למו"מ עם האיראנים, ואמר בין היתר: "האיראנים החלו לתקוף את מדינות המפרץ. כולם הופתעו, גם אנחנו, אתם יודעים למה? כי הם חולים". הוא הוסיף כי "הם לא מצליחים לתקשר בינים לבין עצמם. כל המנהיגים שלהם חוסלו. הם לא עשו עיסקה כי הם חולים ורשעים". לדבריו, האיראנים "מתחננים לעשות עסקה. נראה אם ניתן יהיה לעשות עסקה ואז מצר הורמוז יפתח. חיסלנו להם את הספינות שאמורות למקש את המצר". עוד ציין כי הוא מאוכזב מנאט"ו.
טראמפ: "האיראנים החלו לתקוף את מדינות המפרץ - כי הם חולים"
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
זירה קשה בכביש 65: שני רוכבי אופנוע נהרגו סמוך למחלף גולני
העיר בדרום על סף פיצוץ: "הם יאכלו אותכם בלי מלח"
ממדי האסון בוונצואלה ממשיכים להיחשף - ישראל נערכת לשליחת כוחות הצלה