פקיסטן מיצבה את עצמה השבוע כמתווכת בין ארצות הברית לאיראן, והעבירה להנהגה בטהראן תוכנית אמריקאית בת 15 סעיפים לסיום המלחמה, לצד הצעה לארח שיחות שלום. המהלך מעורר דאגה בהודו, שכנתה ויריבתה המרה של פקיסטן, אשר עוקבת בחשש אחר התהדקות היחסים בין אסלאמאבאד לנשיא טראמפ. על פי דיווח של הניו יורק טיימס, ביום שבו דווח על המהלך הפקיסטני, שגריר ארצות הברית בניו דלהי הודיע על שיחת טלפון שהתקיימה בין הנשיא טראמפ לראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי. למרות שתוכן השיחה לא פורסם, מודי ציין לאחר מכן כי המנהיגים הסכימו לשמור על קשר בנוגע למאמצי השלום והיציבות במזרח התיכון.
פקיסטן מציעה לתווך בין ארצות הברית לאיראן; הודו חוששת ממעמדה
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
זירה קשה בכביש 65: שני רוכבי אופנוע נהרגו סמוך למחלף גולני
העיר בדרום על סף פיצוץ: "הם יאכלו אותכם בלי מלח"
ממדי האסון בוונצואלה ממשיכים להיחשף - ישראל נערכת לשליחת כוחות הצלה