לוחמי האש מנעו נזק כבד בשריפת משאיות המכילות גז, הבוקר בדלית אל כרמל. לפני שעה קלה הוזנקו לוחמי האש מתחנת חיפה לאחר דיווחים על שריפה בדלית אל כרמל.
מפקד הצוות, רס''ל סאלם שחידם מדווח: ''עם הגעתנו זיהינו שתי משאיות המכילות מיכלי גז הבוערות כליל, כשבנוסף, בסמוך היה מצבור נוסף של מיכלים והסכנה הייתה ברורה. התחלנו בפעולות נמרצות כדי למנוע התפוצצות של המיכלים, ואכן, לאחר זמן קצר הצלחנו להשתלט על האש לפני שהמיכלים מתחילים להתפוצץ ולהסב נזק כבד והתפשטות מסוכנת".
לא נרשמו נפגעים בנפש אך נזק נגרם, חוקר דליקות כבר בדרכו לפתוח בחקירת האירוע.