דימונה עומדת על הפרק כחלק מפרויקט לאומי ובינלאומי - הקמת מפעל לטכנולוגיות נהיגה אוטונומית באזור דימונה, לצד פיילוט ענק של אינטרנט לוויני (סטארלינק) חינם ברכבות ובכבישים בהובלת אילון מאסק. הצעד הזה, אינו פריצת רק עבור דימונה, אלא עבור הנגב המזרחי כולו.
אני מבקש בראש ובראשונה להודות לראש הממשלה מר בנימין נתניהו, לשרת התחבורה הגב' מירי רגב ולמנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן, על עשור ויותר של השקעה גדולה בפריפריה, של שינוי פני מקום, של פרויקטים המנועים לא פחות מתיקון חברתי והיסטורי ובעיקר - על כך שהם רואים בדימונה את מה שאנחנו רואים בה כבר שנים: עיר עם כוח, עם חזון, עם מרחבים, עם תשתית אנושית חזקה ועם פוטנציאל אדיר להוביל את העתיד של מדינת ישראל!