גוף פיקוח של הממשל בארה"ב מצא לפחות ארבעה עובדים נוספים של סוכנות הסיוע לפליטים של האו"ם (אונר"א) חטפו ישראלים והיו חלק ממתקפת הטרור ב-7.10 - כך דיווחו מקורות ל"ניו יורק פוסט". בתחקיר ב-30 באפריל צוין כי מדובר בעובדים "נוכחים או לשעבר" - שלושה היו מורים, ואחד היה עובד סוציאלי. עד כה, דווח בפוסט, יש ראיות על לפחות 21 עובדי אונר"א לשעבר, על כך שסייעו לחמאס ב-7.10 ואף לקחו חלק בארגון.
דיווח: ארבעה עובדים נוספים של אונר"א חטפו ישראלים
רונן בר פונה מהמדינה הערבית - עכשיו נחשף מי עומד מאחורי האיום
"היינו חייבים להזהיר את הצופים": יוצר פאודה מגיב לאזהרת הצפייה
איתמר בן גביר שולח מסר לסגן הנשיא ואנס לגבי איראן: "אני לא רוצה להוסיף, זה מה שנעשה"
הפסגה בשוויץ: בארה"ב נזהרים - מול התרחיש המדאיג מצד איראן
מזכר ההבנות עם איראן: הפסקת אש טקטית - לא פתרון אסטרטגי