חבר הכנסת דוד ביטן התראיין הבוקר ב-103FM, וביקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו על סוגית השיריונים בליכוד לקראת הבחירות הקרובות: "נתניהו כמובן היה רוצה להיות כמו יתר המפלגות ולמנות את הח"כים בעצמו. זה מדגדג לו בידיים. אבל זה לא מתאים לליכוד".
עוד הוסיף: "כשהוא הגיע מהאו"ם, הוא לא היה נכנס לליכוד כיוון שכל הנסיכים בליכוד - בני בגין, רוני מילוא, אולמרט, דן מרידור - כולם לא היו מעוניינים בו. אם הייתה אז ועדה מסדרת הוא לא היה נכנס, בזכות הדמקורטיה הוא נכנס לליכוד ונהיה רה"מ".