מרגיש שנבנה שם דפוס די בעייתי, שבו ריבים וויכוחים מביאים אחריהם חיבור ואינטימיות. במובן מסוים זה מרגיש שהם מצליחים להראות קרבה מול המצלמות רק אחרי משבר זוגי. זה קרה אחרי הריב לגבי המשפחה של ארי, וגם לאחר הריב בים. ואפילו עכשיו, אחרי הריב בארוחת הערב - פתאום להבות המלחמה הפכו ללהבות של תשוקה בוערת. זה אמנם מאוד פוטוגני, אבל קשר כזה הוא לא דבר בר קיימא. איך אפשר להיות בקשר שהוא מסחטת אנרגיות?
דווקא השיחה הכי תמימה בחתונה ממבט ראשון חשפה בעיה עמוקה
רונן בר פונה מהמדינה הערבית - עכשיו נחשף מי עומד מאחורי האיום
"היינו חייבים להזהיר את הצופים": יוצר פאודה מגיב לאזהרת הצפייה
איתמר בן גביר שולח מסר לסגן הנשיא ואנס לגבי איראן: "אני לא רוצה להוסיף, זה מה שנעשה"
הפסגה בשוויץ: בארה"ב נזהרים - מול התרחיש המדאיג מצד איראן
מזכר ההבנות עם איראן: הפסקת אש טקטית - לא פתרון אסטרטגי