הרכבות בגרמניה נעצרו הלילה בעקבות תקלה ארצית במערכת הרדיו הדיגיטלית של הרכבות, כך הודיעה חברת הרכבות דויטשה באן.
בהודעת החברה נמסר כי "כל הרכבות מוחזקות כעת בתחנות", בעקבות תקלה במערכת התקשורת הסלולרית הייעודית לרכבות. עוד נמסר כי "הטכנאים שלנו עובדים במלוא המרץ כדי לפתור את הבעיה".
בשלב זה לא נמסרו פרטים נוספים על היקף התקלה או על מועד חזרת הרכבות לפעילות.